Серьогін Олександр Олександрович

Учитель історії, спеціаліст І категорії

МЕТОДИЧНА КАРТА ВЧИТЕЛЯ

 

Прізвище, ім.’я, по батькові      Серьогін Олександр Олександрович

Рік народження                           05.08.1962 р.

Освіта                                           Херсонський державний педагогічний  університет,  2001 р.

 Посада                                          вчитель історії і правознавства

Який предмет викладає і в яких класах  історія, художня культура 8 А, 8 Б, 9 А, 9 Б,10, 11 класи

  Педагогічний стаж                  21 рік,  у т.ч. в даній школі                  16 років   

 

І. ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

Рік, місяць

Де проходив курсову перепідготовку

Тема курсової перепідготовки

1

2005

Херсонське ПУРІПО

Курсова робота «Кирило-Мефодіївське товариство»

2

2010

КВНЗ «ХАНО»Херсонської обласної ради

Курсова робота «Програмні документи Кирило-Мефодіївського товариства»

 

3

2015

КВНЗ «ХАНО»Херсонської обласної ради

Курсова робота «Використання методу проектів на уроках історії»

 

Рік, місяць

Тема після курсового завдання

1

2006

Використання інноваційних методів і прийомів роботи на уроках історії

2

2011

 

 

 

 

Дата

Висновки атестаційної комісії

1

2006

Встановити кваліфікаційну категорію «Спеціаліст ІI категорії»

2

2011

Встановити кваліфікаційну категорію «Спеціаліст I категорії»

3

2016

 

 

 

 

 

 

ІІ. ЯКІ МЕТОДИЧНІ ВИСТУПИ БУЛИ В ШКОЛІ ТА ЗА МЕЖАМИ ШКОЛИ

 

Дата (н.р.)

Де

Тема

1

2007-2008

Районний семінар істориків

«Використання опорних конспектів на уроках історії»

2

2007-2008

Засідання ШМК

«Шляхом інноваційного навчання»

3

2007-2008

Педагогічна рада

«Учнівське самоврядування: перспективи та шляхи розвитку»

4

2008-2009

Обласний семінар-тренінг «Навчання толерантності на прикладі історії Голокосту»

«Виховання толерантності на уроках історії»

5

2008-2009

Районний семінар істориків

Відкритий урок-реквієм «Ти кажеш, не було голодомору?»

6

2008-2009

Районний семінар істориків

«Можливості розвитку критичного мислення у сфері сприйняття інформації на уроках історії». «Методика тематичного контролю навчальних досягнень учнів з історії в контексті компетентнісно-орієнтованого навчання».

7

2009-2010

 

Педагогічна рада

«Проектні технології у роботі з обдарованими дітьми. Особливості втілення проектних технологій на різних ступенях навчання»

8

2010-2011

 

Районний семінар істориків

Відкритий урок «Культура України XVI  ст.»

9

2011-2012

Обласний семінар «Голокост, голодомор, ГУЛаг-трагедії ХХ ст. на українській землі»

«Голодомор 1932-1933 рр. в Скадовському районі»

10

2012-2013

 

 

11

2013-2014

 

 

12

2014-2015

Районний семінар істориків

Відкритий урок «Культура України в період Другої світової війни»

13

2014-2015

Засідання ШМК

Пошуково-дослідницька робота як засіб розвитку творчих здібностей обдарованих школярів

14

2015-2016

Районний семінар істориків

Творчий звіт за темою «Використання технології ситуативного моделювання на уроках історії»

 

 

 

 

IV. НАД ЯКИМИ ПИТАННЯМИ МЕТОДИКИ, ПЕДАГОГІКИ ТА ПСИХОЛОГІЇ ПРАЦЮЄ

Тема

1

Психолого – педагогічні засади сучасного навчання історії в школі

2

Інтерактивні методи навчання на уроках історії

3

Компетентність учнів як результат навчальної діяльності

4

Організація особистісно – орієнтованого навчання

5

Дослідницька робота учнів з історії

 

V. ЯКІ ПИТАННЯ МЕТОДИКИ МОЖУТЬ БУТИ ВПРОВАДЖЕНІ  В ПРАКТИКУ РОБОТИ ІНШИХ ВЧІТЕЛІВ

Тема

1

Дослідницька робота учнів з історичного краєзнавства

2

Інтерактивні методи навчання на уроках історії

3

Використання технології ситуативного моделювання на уроках історії

 

Творчий звіт

Опис досвіду

Урок "Модернізація Російської імперії"

Урок "Україна в роки правління Івана Виговського"

Козацькому роду нема переводу. Пізнавальна гра для учнів 8 класів.