Серьогін Олександр Олександрович
Учитель історії, спеціаліст І категорії
МЕТОДИЧНА КАРТА ВЧИТЕЛЯ
Прізвище, ім.’я, по батькові Серьогін Олександр Олександрович
Рік народження 05.08.1962 р.
Освіта Херсонський державний педагогічний університет, 2001 р.
Посада вчитель історії і правознавства
Який предмет викладає і в яких класах історія, художня культура 8 А, 8 Б, 9 А, 9 Б,10, 11 класи
Педагогічний стаж 21 рік, у т.ч. в даній школі 16 років
І. ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
№ |
Рік, місяць |
Де проходив курсову перепідготовку |
Тема курсової перепідготовки |
1 |
2005 |
Херсонське ПУРІПО |
Курсова робота «Кирило-Мефодіївське товариство» |
2 |
2010 |
КВНЗ «ХАНО»Херсонської обласної ради |
Курсова робота «Програмні документи Кирило-Мефодіївського товариства»
|
3 |
2015 |
КВНЗ «ХАНО»Херсонської обласної ради |
Курсова робота «Використання методу проектів на уроках історії» |
|
|||
№ |
Рік, місяць |
Тема після курсового завдання |
|
1 |
2006 |
Використання інноваційних методів і прийомів роботи на уроках історії |
|
2 |
2011 |
|
|
|
|||
№ |
Дата |
Висновки атестаційної комісії |
|
1 |
2006 |
Встановити кваліфікаційну категорію «Спеціаліст ІI категорії» |
|
2 |
2011 |
Встановити кваліфікаційну категорію «Спеціаліст I категорії» |
|
3 |
2016 |
|
ІІ. ЯКІ МЕТОДИЧНІ ВИСТУПИ БУЛИ В ШКОЛІ ТА ЗА МЕЖАМИ ШКОЛИ
№ |
Дата (н.р.) |
Де |
Тема |
1 |
2007-2008 |
Районний семінар істориків |
«Використання опорних конспектів на уроках історії» |
2 |
2007-2008 |
Засідання ШМК |
«Шляхом інноваційного навчання» |
3 |
2007-2008 |
Педагогічна рада |
«Учнівське самоврядування: перспективи та шляхи розвитку» |
4 |
2008-2009 |
Обласний семінар-тренінг «Навчання толерантності на прикладі історії Голокосту» |
«Виховання толерантності на уроках історії» |
5 |
2008-2009 |
Районний семінар істориків |
Відкритий урок-реквієм «Ти кажеш, не було голодомору?» |
6 |
2008-2009 |
Районний семінар істориків |
«Можливості розвитку критичного мислення у сфері сприйняття інформації на уроках історії». «Методика тематичного контролю навчальних досягнень учнів з історії в контексті компетентнісно-орієнтованого навчання». |
7 |
2009-2010 |
Педагогічна рада |
«Проектні технології у роботі з обдарованими дітьми. Особливості втілення проектних технологій на різних ступенях навчання» |
8 |
2010-2011 |
Районний семінар істориків |
Відкритий урок «Культура України XVI ст.» |
9 |
2011-2012 |
Обласний семінар «Голокост, голодомор, ГУЛаг-трагедії ХХ ст. на українській землі» |
«Голодомор 1932-1933 рр. в Скадовському районі» |
10 |
2012-2013 |
|
|
11 |
2013-2014 |
|
|
12 |
2014-2015 |
Районний семінар істориків |
Відкритий урок «Культура України в період Другої світової війни» |
13 |
2014-2015 |
Засідання ШМК |
Пошуково-дослідницька робота як засіб розвитку творчих здібностей обдарованих школярів |
14 |
2015-2016 |
Районний семінар істориків |
Творчий звіт за темою «Використання технології ситуативного моделювання на уроках історії» |
|
|
|
|
IV. НАД ЯКИМИ ПИТАННЯМИ МЕТОДИКИ, ПЕДАГОГІКИ ТА ПСИХОЛОГІЇ ПРАЦЮЄ
№ |
Тема |
1 |
Психолого – педагогічні засади сучасного навчання історії в школі |
2 |
Інтерактивні методи навчання на уроках історії |
3 |
Компетентність учнів як результат навчальної діяльності |
4 |
Організація особистісно – орієнтованого навчання |
5 |
Дослідницька робота учнів з історії |
V. ЯКІ ПИТАННЯ МЕТОДИКИ МОЖУТЬ БУТИ ВПРОВАДЖЕНІ В ПРАКТИКУ РОБОТИ ІНШИХ ВЧІТЕЛІВ
№ |
Тема |
1 |
Дослідницька робота учнів з історичного краєзнавства |
2 |
Інтерактивні методи навчання на уроках історії |
3 |
Використання технології ситуативного моделювання на уроках історії |
Опис досвіду
Урок "Модернізація Російської імперії"
Урок "Україна в роки правління Івана Виговського"
Козацькому роду нема переводу. Пізнавальна гра для учнів 8 класів.