Смирнова Надія Олександрівна
учитель зарубіжної літератури Скадовської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2, викладає предмет з 6 по 11 клас. У данній школі працює з 2014 року, загальний педагогічний стаж 4 роки.
У міжатестаційний період працює над науково - методичною проблемою : «Впровадження методики перевернутого навчання як однією із ключових тенденцій сучасних педагогічних технологій», основна мета якої полягає в забезпеченні активного ставлення учнів до оволодіння знаннями, інтенсивного розвитку їхньої самостійної пізнавальної діяльності та індивідуальних творчих здібностей.
Цінність перевернутого навчання у можливості використовувати час для групових занять, де учні можуть обговорити зміст навчального матеріалу, перевірити свої знання і взаємодіяти один з одним у практичній діяльності. Під час навчальних занять роль учителя— виступати тренером або консультантом, заохочуючи учнів на самостійні дослідження і спільну роботу.
Використання технології «перевернутого» навчання створює учням умови постійного доступу до навчальних ресурсів, комунікації з однокласниками й учителями, співпраці в навчанні і проектній діяльності, розкриває можливості для особистісного розвитку.
МЕТОДИЧНА КАРТА ВЧИТЕЛЯ
Прізвище, ім.’я, по батькові Смирнова Надія Олександрівна
Рік народження 08.08.1985 р.
Освіта Херсонський державний університет 2006 р.
Посада вчитель зарубіжної літератури
Який предмет викладає і в яких класах зарубіжна література 6-А,Б, 7-А,Б, 8-А,Б, 9-А,Б, 10,11 класи
Педагогічний стаж 4 роки
у т.ч. в даній школі 2 роки
І. ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
№ |
Рік, місяць |
Де проходив курсову перепідготовку |
Тема курсової перепідготовки |
1 |
21.09-13.10.2015 |
КВНЗ «ХАНО» Херсонської обласної ради |
Курсова роботи «Ефективні методи організації комунікативної діяльності учнів» |
ІІ. ЯКІ МЕТОДИЧНІ ВИСТУПИ БУЛИ В ШКОЛІ ТА ЗА МЕЖАМИ ШКОЛИ
№ |
Дата (н.р.) |
Де |
Тема |
1 |
Жовтень 2015 |
Педагогічна рада |
«Створення структури хмарних сервісів: теорія та практика. Портфоліо вчителя зарубіжної літератури »
|
2 |
Грудень 2015 |
Засідання ШМК |
«Впровадження методики перевернутого навчання як однієї з ключових тенденцій сучасних педагогічних технологій» |
3 |
Січень 2016 |
Засідання ШМК |
«Творче оцінювання обдарованих учнів» |
IV. НАД ЯКИМИ ПИТАННЯМИ МЕТОДИКИ, ПЕДАГОГІКИ ТА ПСИХОЛОГІЇ ПРАЦЮЄ
№ |
Тема |
1 |
Інтерактивні методи навчання на уроках зарубіжної літератури |
2 |
Компетентність учнів як результат навчальної діяльності |
3 |
Впровадження методики перевернутого навчання як однієї з ключових тенденцій сучасних педагогічних технологій |
4 |
Використання хмаро орієнтованого навчального середовища на уроках зарубіжної літератури |
V. ЯКІ ПИТАННЯ МЕТОДИКИ МОЖУТЬ БУТИ ВПРОВАДЖЕНІ В ПРАКТИКУ РОБОТИ ІНШИХ ВЧІТЕЛІВ
№ |
Тема |
1 |
Використання хмаро орієнтованого навчального середовища на уроках зарубіжної літератури |
2 |
Робота з обдарованими учнями |
«Я українець і горжусь цим». Перший урок
Відеоматеріали до першого уроку:
Презентація до уроку "Артур Конан Дойл. "Собака Баскервілей""