Скадовський районний відділ народної освіти утворено 10 листопада 1924 р., і рахувалося в місті дві трудових (семирічних) школи, школа грамоти та музична школа. Учнів в першій трудовій школі - 218, другій трудовій – 132 учні, в школі грамоти – 19 учнів. В 1941 р. у мiстi була введена обов‘язкова загальна освіта українською мовою: "За ухилення школярiв вiд навчання штрафувати батькiв, дiти яких не ходять у школу, на суму вiд 50 до 500 карбованцiв”. Пiсля ремонту 1950 р. у Скадовську дiяли три школи: одна середня i двi семирiчнi, в них працювало 50 вчителiв i навчалося 1060 дiтей. Нині їх теж три .

Директори школи:

1935-1941 – Андрій Осипович Сенчик

1945-1947 – Марія Іванівна Жолобова

1947-1966 – Пилип Макарович Перець

1966-1984 – Дар’я Захарівна Усатенко

1984-1989–Катерина Артемівна Єфіменко

1989-1999 – Ніна Антонівна Цибель

У 1989 році здано в експлуатацію новий корпус середньої загальноосвітньої школи №2 по вулиці Колгоспній, 7. Заклад розрахований на 1250 учнів. Школа триповерхова, в ній є 33 класні кімнати, майстерні, актовий зал на 200 місць, їдальня на 200 чоловік, спортивна зала площею 600 кв.м., створені всі необхідні умови для занять і відпочинку дітей-шестирічок. Директором школи призначено Цибель Ніну Антонівну. Новобудова прийняла в свої стіни дітей, евакуйованих з місця стихійного лиха в Вірменії. Батьки, вчителі і учні Кіровакана назавжди запам’ятали Цибель Ніну Антонівну, Височенко Всеволода Петровича та Терехову Людмилу Георгіївну, які допомогли їм влаштуватися і продовжити навчання в скрутну хвилину їхнього життя. У 1991-1992 рр. у школі функціонують 33 кабінети, навчається 1116 учнів. Заклад налічує 96 педагогічних та технічних працівників. У 1993 році впроваджується викладання англійської мови з першого класу, факультативно вивчається грецька мова. У 1993-1994 рр. шкільна їдальня об лаштована сучасним обладнанням. 1995-1996 рр. – за рішенням педагогічної ради учні переводяться до наступного класу після виробничої практики. У школі завершується оформлення двох експериментальних майданчиків по розвиваючому навчанню (учитель Югова Н.І.), системі Тарасова «Діалектика і екологія» (учитель Тананіко З.Г.). У школі відкрито 13 класів з поглибленим вивченням іноземної мови. У 1997 році у закладі працює 78 вчителів. 19 з них мають вищу категорію, 22 – спеціалісти першої категорії. 8 вчителів мають звання «учитель-методист». Четверо нагороджено значком «Відмінник освіти України»

1999-2013 – Світлана Миколаївна Турлук

2013-2014 - Виконуюча обов'язки директора Лариса Володимирівна Баранова

2014 - теперішній час - Смирнова Галина Олександрівна

Перед сучасною школою стоять завдання реалізації нових підходів до навчально-виховного процесу: Проблеми над якими працює школа:

2002-2003 рр. – «Освітній моніторинг як технологія рефлексивної діяльності учнів і педагогів»

2003-2004 рр. – «Моніторинг розвитку та саморозвитку учителів та учнів як умова їх особистісного та професійного росту»

2004-2005 рр. –«Психолого-педагогічне проектування адаптивної педагогічної освіти»

2005-2006 рр. –«Реалізація ресурсного підходу в освітньому процесі як фактор самореалізації учня та вчителя»

2006-2007 рр. –«Адаптація і корекція моделі рефлексивної діяльності вчителя і учня на основі моніторингових відстежень»

2007-2013 р.р. - «Професійна мобільність вчителя в контексті загальноєвропейського освітнього простору»

2008 – 2009 н.р. «Формування внутрішньої професійної особистісної мобільності педагога та учня в контексті загальноєвропейського освітнього простору» Мета: розвиток у суб’єктів освітнього процесу нового мислення та здатності пристосовуватись до змін у суспільстві

2009 – 2010 н.р. «Розвиток інноваційного мислення вчителя як умова його професійної компетентності» Мета: Створення систем професійної мобільності кадрів в умовах сучасного освітнього закладу. Модернізація методичної системи.

2010 – 2011 н.р. «Забезпечення мобільності вчителя та учня шляхом формування інформаційного поля закладу освіти» Мета: Створення мобільного поля навчального закладу .

2011 – 2012 н.р. «Інтердисциплінарний підхід, як механізм горизонтальної мобільності» Мета: забезпечення умов інтеграції перспективного досвіду в освітньому закладі»

2012 – 2013 н.р. «Проектування педагогічного простору для стимулювання внутрішньої і зовнішньої мобільності учасників навчально-виховного процесу» .Мета: узагальнення та адаптація набутого досвіду